Výživa

Nepreferuji vytváření konkrétních jídelníčků na několik dní nebo týdnů. Zastávám názor, že takové poradenství je z dlohodobého hlediska neefektní . Můj cíl je naučit Vás vyvážené stravování.

Nebudu vám předepisovat, co a kdy máte jíst. Nebudu vás nutit jíst naklíčené boby, tempeh nebo citrónovou trávu, když nevíte co to je, kde byste to sehnali a jak byste to upravili. Nebudete muset denně konzumovat maso, když ho zrovna nemáte rádi. Nebudete muset žvýkat pšenici, když máte třeba špatný chrup.

Naučíte se sestavit si jídelníček sami podle svých chutí, dostupnosti potravin i finančních možností. Naučíte se se sestavit si jídelníček, který vám bude vyhovovat, který vás nebude týrat nebo traumatizovat. Změny budete dělat pomalu, postupně, bez hlasitých prohlášení, že od dneška jíte a vaříte jen zdravě. Novinky zařadíte do svého života nenásilně leč systematicky. Nebudete muset vařit zvlášť pro sebe a pro rodinu. Budete postupně zaměňovat potraviny pro hubnutí zcela nevhodné za potraviny vhodné ,tak, aby chuťové buňky byly uspokojené. Nebudu vám zakazovat žádné potraviny. Nenajdeme-li ekvivalent pro naplnění vašich chutí, můžeme výjimečně tolerovat i malé porušení režimu, avšak zásadně dle zásady JJP. Ve vztahu fyziologické pohody budete lépe zvládat jiné rizikové situace. Redukce váhy bude dlouhodobá a trvalá pouze, nebudete-li mít pocit, že strádáte a přemáháte se.

Po skončení redukčního programu budete bezpečně vědět, co jíst můžete, co je méně vhodné a co krajně nevhodné. Budete vědět, jak potraviny kombinovat, kdy jíst, kdy raději již ne. Budete-li tyto vědomosti respektovat garantuji vám, že zhubnuté kilogramy již nenaberete.

A kdyby náhodou se chtěli kila vrátit, díky následnému redukčnímu dozoru až na 6 měsíců, na takovou tendenci včas přijdeme.

Na nás si kila prostě nepřijdou :-) 

Kdy : dle domluvy

Kde: dle domluvy